Bezoekadres:
Charles Darwinstraat 39 7825 AB Emmen
(Alleen op afspraak)

info@copeparts.nl
facebook
Gewichtsklasse
A
€ 9,-
Pakket tot 10kg
Gewichtsklasse
B
€ 9,-
Pakket tot 10kg
Gewichtsklasse
C
€ 18,-
Pakket tot 30kg en grote pakketten
Gewichtsklasse
D
in overleg
of alleen afhalen
Zelf ophalen Een bezoeker kan er voor kiezen de bestelde producten zelf te komen ophalen in Emmen.
Daarmee vervallen de verzendkosten maar dan dient er wel eerst een afspraak te worden gemaakt. De bezoeker
dient in het invulformulier dan ook een keuze te maken in : Verzenden Afhalen (een afspraak wordt met u gemaakt)
 

Verzending en bezorging


COPE maakt gebruik van de pakketdienst van PostNL. Wij pakken alles zo veel mogelijk 'rammelvrij' in zodat de kans op beschadiging minimaal is. Grotere pakketten worden verstuurd met GLS Nederland.
U kunt Uw zending volgen via de Track & Trace service van PostNL. Wilt u de barcode van uw pakket ontvangen, dan kunt u dit aangeven bij opmerkingen in de orderbevestiging. Mocht U niet thuis zijn, dan zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden. COPE heeft geen invloed op vertragingen die door PostNL of GLS Nederland worden veroorzaakt.
Voor verzending binnen Nederland hanteren wij de volgende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.

  • 9 euro voor pakketten tot 10kg
  • 18 euro voor pakketten van 10 tot 30kg of bezorging door de GLS
  • 30 euro voor pakketten boven de 30kg of grote pakketten bezorgd door de GLS

De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen ongeveer het dubbel tarief t.o.v verzenden binnen NL, nadat de order uit het buitenland is geplaatst worden de defintieve verpakkings-en verzendkosten aangepast met een extra orderregel.
Alle onderdelen die wij versturen zijn standaard verzekerd tegen schade dus U loopt geen risico als het onderdeel beschadigd raakt bij transport. U betaalt 1 keer verzendkosten per bestelling dus ongeacht het aantal artikelen die U besteld. Bij het raadplegen van het totale winkelmandje ziet u automatisch de bijbehorende verzendkosten in Nederland.

Nadat u de bestelling heeft ontvangen, dient u deze direct op inhoud en beschadiging te controlleren. U heeft 48 uur de gelegenheid eventuele onvolkomendheden per mail te melden. Daarna vervallen alle mogelijkheden op reclamaties mbt schade, onjuiste levering en vermissing.

U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn (dan worden er uiteraard geen verzendkosten berekend).

Ook wanneer u afhaalt dient u de bestelling af te ronden.

 

Betaal informatie

Vooruitbetalen

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

     Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van COPE, dit nadat u de defintieve factuur per mail heeft ontvangen.

Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
Vermeld bij het overmaken het ordernummer en het ontvangen factuurnummer.
Ons bankrekeningnummer kunt U vinden in de bevestigings-email die U ontvangt
na het afronden van de bestelling. Zodra wij Uw betaling hebben ontvangen, versturen wij Uw bestelling zo snel mogelijk.

 Onder rembours

 

Bent U als bedrijf werkzaam in de automotive branche dan kunt U uw bestelling onder rembours geleverd krijgen. Neem hierover eerst contact met ons op.

Rembourskosten zijn 10 euro extra.


In de regel hanteren wij dit systeem alleen bij bedrijven die al met regelmaat bestellen. U kunt een mail sturen naar info@COPEparts.nl met een verzoek voor levering onder rembours. Vergeet hierbij niet uw KVK en BTW nummer te vermelden.

 

PayPal

 

Bent U als bedrijf werkzaam in de automotive branche dan kunt U uw bestelling onder rembours geleverd krijgen. Neem hierover eerst contact met ons op.

Rembourskosten zijn 10 euro extra.


In de regel hanteren wij dit systeem alleen bij bedrijven die al met regelmaat bestellen. U kunt een mail sturen naar info@COPEparts.nl met een verzoek voor levering onder rembours. Vergeet hierbij niet uw KVK en BTW nummer te vermelden.
 

 

Retourneren en service

Indien U een artikel wilt retourneren, kunt U email bericht sturen aan info@copeparts.nl
U ontvangt dan alle gegevens om Uw artikel te retourneren. Lees vooraf eerst de leveringsvoorwaarden zodat u kunt zien of uw retourzending voldoet aan de voorwaarden!!

Wanneer u verzocht wordt een onderdeel te retourneren dan dient dit binnen 5 werkdagen na melding te geschieden, later ontvangen zendingen worden niet meer in behandeling genomen.

Retourgoederen dienen altijd voldoende gefrankeerd te worden verstuurd uitsluitend naar het postadres.

 

Contact

Onze klantenservice staat van Maandag t/m Vrijdag klaar om u snel en adequaat te ondersteunen. Onze medewerkers hebben bovendien uitgebreide praktijkervaring met alle producten die zij verkopen. Graag ontvangen wij uw (aan)vraag per e-mail. COPEparts reageert werkdagelijks binnen 24 uren op uw (aan)vraag. Vermeldt altijd uw ordernummer bij correspondentie.

Algemene bedrijfsgegevens

Postadres
COPEparts.nl
Pimpelmees 47
7827BE Emmen
(alleen gefrankeerde zendingen)

Afhalen van producten in ons magazijn

Charles Darwinstraat 35H
7825 AB Emmen
(alleen op afspraak)

 

Veiligheid en privacy

Wij hechten grote waarde aan Uw privacy. Alle persoonlijke gegevens worden door ons daarom met zorg behandeld. Wij houden ons hierbij strikt aan alle wettelijke regelgeving die van toepassing is op persoonsgegevens.