Meer dan 20.000 unieke items
Tot wel 70% korting op de Opel prijs
FAQ

Algemeen

Ik wil twee exemplaren van een onderdeel bestellen, hoe gaat dat?

U selecteert het gewenste onderdeel in de webshop en plaatst een cijfer 2 in het vakje aantal. In de bevestigingsmail op uw bestelling ziet u of van uw gewenste onderdeel 2 stuks op voorraad zijn. Zo niet dan wordt dit onderdeel niet in rekening gebracht en worden de overige bestelde onderdelen geleverd.
Het is ook mogelijk voorafgaand aan de bestelling via de website even contact op te nemen.

Ik heb een bestelling gedaan, maar een onderdeel kan niet of slechts 1 exemplaar worden geleverd, hoe zit dat?

Van veel onderdelen is slechts 1 of enkele exemplaren voorradig, een andere belangstellende heeft hetzelfde onderdeel net voor u besteld maar nog niet betaald. Zodoende blijft een onderdeel nog op de site staan. U bent wel de eerst volgende die in aanmerking komt voor dit onderdeel.

Ik wil graag eens komen snuffelen in het magazijn, kan dat?

Alle nieuwe onderdelen die COPE op voorraad heeft van de verschillende modellen staan op de website. Snuffelen in het magazijn kan dus lekker makkelijk  vanuit je stoel.

Voorraad

Kan COPE ook gebruikte onderdelen leveren?

Alleen van de manta en ascona A en B zijn gebruikte onderdelen leverbaar. Enkele van deze onderdelen staan onder de modelgroep ‘gebruikt’. Dit is slechts een greep uit de voorraad, voor een vraag naar een gebruikt onderdeel kunt u het beste even contact opnemen.
Van alle overige modellen zijn geen gebruikte onderdelen voorradig of leverbaar.

Zijn te bestellen onderdelen net zo scherp geprijsd als die in de website?

De speciaal bestelde onderdelen kosten nooit meer als de laatst bekende opel prijs. Omdat een onderdeel regelmatig uit het buitenland naar COPE verzonden moet worden, worden deze kosten deels of geheel aan u doorberekend. Meestal bestellen we meerdere onderdelen bij de desbetreffende dealer waardoor de bijdrage in de verzendkosten zo laag mogelijk blijft.

Hoe blijf ik op de hoogte van wijzigingen in de voorraad?

Wanneer u regelmatig de nieuws berichten op de HOME page leest, bent u altijd op de hoogte van nieuwe voorraden. Nieuwe onderdelen worden geplaatst in de categorie NIEUW IN DE SHOP en blijven 30 dagen als zodanig geplaatst. Of volg ons als vriend op facebook voor de laatste nieuwsberichten: https://www.facebook.com/COPEparts/

Bestellen

Ik heb net iets besteld, maar nog iets vergeten, wat nu?

U plaatst nog een bestelling, en mailt een bericht dat u graag beide bestellingen in 1 keer geleverd wil hebben. U ontvangt één rekening voor beide bestellingen, en dus slechts één bijdrage in de verzendkosten.

Betaling

Ik wil graag pas betalen aan de postbode bij ontvangst, kan dat?

Alleen bedrijven in de Automotive branche kunnen gebruik maken van rembours zendingen. Particulieren betalen hun bestelling altijd vooraf. Een andere mogelijkheid is om de bestelde goederen op afspraak af te halen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar mis de verrekening van een aanbieding, hoe kan dat?

Aanbiedingen betreffen bijvoorbeeld specifieke aanbiedingen onder de tab AANBIEDINGEN. Deze zijn direct terug te vinden in de bestelling. Bijzondere acties worden verwerkt in rekening die u ontvangt samen met de ontvangstbevestiging.

Ik wil een order plaatsen en volgende maand betalen kan dat?

De betaling-en reserveringstermijn bedraagd maximaal 10 werkdagen. In deze periode zijn de onderdelen gereserveerd voor u en niet beschikbaar voor andere klanten. Mocht de betaling niet plaatsvinden binnen deze periode dan vervalt de reservering en zijn de bestelde onderdelen beschikbaar voor andere klanten.

  1. Je bent hier:  
  2. Home
  3. FAQ